golf mk2 95mod 1,6 bensiner - 1.9 tdk

Anbefalte innlegg

holder på å sætte i en 1.9 tdk motor i golfen 2 en min. er utav den nye typen tdk. med hydralisk clutch, og er vaier clutch på min. hvordan løyser jeg dette? og driv akslingene passer heller ikke over på tdk kassa. men driv akslingen og gir åverføring har jeg. probleme er clutchen. hva er letteste måten og årdne dette på? går jo eventuelt annt og bytte kasse. men må da være ei kasse som er holdbar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt over girkassene er enklest. Men ikke sikkert clutch holder da. Ellers finnes ombygging til vajer clutch. Og evt bytt flenser eller indre knuter på deivakslene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ivertfall att clutchen på orginal tdk gammle typen. den med vaier clutch. ikke holder. slure på clutchen fra 3 gire og oppåver -_-. hvor får jeg tak i sånn ombyggings kit? har hørt om det dær men aldri funnet det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er enn sånn dær æ har brukt. farn min hadde faktiisk ligganess. va fra en vw transporter. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lignet ikke på noe som vil passe hos deg syns eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du prøve å finne den clutch vaiern jeg trenger. på ebay. eller litt billigere nån plass? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nån som har en kkk k24 turbo eller garret t3. fra 1.6td og eksosmanifoil fra 1.6td. å selge meg? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du tar kontakt med Petter Lønning her på forumet å kjøper en skikkelig turbo av han (Holset He200) så skal du få en kinamanifoil med rett flens gratis av meg mot portoen om eg finner den igjen tror eg vet hvor den er.

Både K24 og T3 er fryktelig trege Turboer og de tåler lite trykk i lengden.

Eg har prøvd begge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.