#1 Skrevet Juli 2, 2015 holder på å sætte i en 1.9 tdk motor i golfen 2 en min. er utav den nye typen tdk. med hydralisk clutch, og er vaier clutch på min. hvordan løyser jeg dette? og driv akslingene passer heller ikke over på tdk kassa. men driv akslingen og gir åverføring har jeg. probleme er clutchen. hva er letteste måten og årdne dette på? går jo eventuelt annt og bytte kasse. men må da være ei kasse som er holdbar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2015 Bytt over girkassene er enklest. Men ikke sikkert clutch holder da. Ellers finnes ombygging til vajer clutch. Og evt bytt flenser eller indre knuter på deivakslene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2015 vet ivertfall att clutchen på orginal tdk gammle typen. den med vaier clutch. ikke holder. slure på clutchen fra 3 gire og oppåver . hvor får jeg tak i sånn ombyggings kit? har hørt om det dær men aldri funnet det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2015 Eg har mekanisk slave til 02a kasse liggende som du kan få kjøpe for 600kr koster det dobble ny. Min er som ny Her er waieren du trenger for å få det til å funke skulle helst vært uten selvjustering ,men det har eg ikke funnet ennå http://carparts.no/volkswagen/passat/drivverk/clutchwire/partdesc.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2015 er enn sånn dær æ har brukt. farn min hadde faktiisk ligganess. va fra en vw transporter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2015 http://www.ebay.com/itm/VW-PASSAT-3A2-35I-3A5-Variant-ATE-KUPPLUNGSSEIL-/311394366587?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item48808cf47b vil det gå annt å bruke denna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2015 Den lignet ikke på noe som vil passe hos deg syns eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2015 kan du prøve å finne den clutch vaiern jeg trenger. på ebay. eller litt billigere nån plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2015 nån som har en kkk k24 turbo eller garret t3. fra 1.6td og eksosmanifoil fra 1.6td. å selge meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2015 Vis du tar kontakt med Petter Lønning her på forumet å kjøper en skikkelig turbo av han (Holset He200) så skal du få en kinamanifoil med rett flens gratis av meg mot portoen om eg finner den igjen tror eg vet hvor den er. Både K24 og T3 er fryktelig trege Turboer og de tåler lite trykk i lengden. Eg har prøvd begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...