#1 Skrevet Juli 2, 2015 Hei, Den røde og gule +-kabelen (se bildet) fra bilen inn til RNS-D mangler spenning i bilen min, noen som har et vært borti dette ? Alle sikringer er ok og jeg vet ikke hvordan man kan feilsøke dette. Skulle gjerne hatt noe lyd til ferien -Øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2015 Klarer ikke helt å sette meg in i hvilken ledning det er snakk om. Den tydeligste ledningen på bilde ser for meg brun og gul ut? Er det konstant eller tenning + du ikke har strøm i? er det can-bus styrt? Om du eventuelt har mulighet til å ta et bedre bilde av ledningene med plassering i kontaktene og et bilde av kontaktoversikten som skal stå klistret på spillerne så er det nok litt lettere å skjønne hvilke ledning/funksjon det er snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2015 Prøvde å oppdatere med flere bilder men det ble ny tråd istedet...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...