Skade på frontrute da viskeren glapp..gjelder forsikring

Anbefalte innlegg

Var nettopp ute å byttet vindusviskere..hadde akkurat fått av siste visker da jeg glapp visker armen så den smalt i ruten! Og hva skjedde? Jo, en solid rose nederst på ruten!! : bh : Så hvordan er det med sånne skader? koster det noe å ta sånt på forsikringen? Hva er prisen på nye frontrute på en a4 b5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ta det på forsikkringen så heter det steinsprut ;)

Skjekk med ditt selskap, det er forskjellig praksis ute og går...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nettopp ute å byttet vindusviskere..hadde akkurat fått av siste visker da jeg glapp visker armen så den smalt i ruten! Og hva skjedde? Jo, en solid rose nederst på ruten!! : bh : Så hvordan er det med sånne skader? koster det noe å ta sånt på forsikringen? Hva er prisen på nye frontrute på en a4 b5?

Frontrute koster 3500-4500 normalt, men du kan jo hevde det er steinsprang og ta den på forsikringa.

Off-topic (delvis ontopic):

Forøvrig synes jeg du burde velge tittelen på trådene dine litt mer med omhu, man bør kunne se hva tråden handler om uten å måtte klikke seg inn i tråden.

Eksempelvis: "Ødela frontruten min da viskerarmen glapp, gjelder forsikringen?"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye biler med limte ruter så koster limsatsen alene en tusing så å betale for noe slikt selv er håpløst.... ta det på forsikringen

Byttet på min A4 og betalte vel 1500 i egenandel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var planen å kalle dette for steinsprut! :) Har full kasko i Gjensidige Nor, noen som vet hva egenandelen er på bytte av rute?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Gjensidige Nor så er vel egenandelen på 1500 eller 2000 hvis jeg ikke husker feil, og medfører ikke bonustap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vell steinsprut reparert gratis hvis du har kasko skulle jeg mene... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vell steinsprut reparert gratis hvis du har kasko skulle jeg mene... :D

gratis? uten trekk i bonus? høres lovende ut...får høre hva gjenstridige har å si på mandagen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skader på glass er ofte ett av punktene folk har størst egenandel på når det gjelder KASKO forsikringer....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom ruten lar seg reparere (mindre steinsprut og ikke i førers synsfelt), er det gratis! Dersom ruten må byttes, koster det egenandel 1500-2000kr avhengig av selskap/avtale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var planen å kalle dette for steinsprut! :) Har full kasko i Gjensidige Nor, noen som vet hva egenandelen er på bytte av rute?

Var 2000,- for meg for ca 1mnd siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med forsikring i Enter med Volkswagen forsikring er egenandelen =.-

Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nettop innom å fixa to steinspruter i frontruta. 0 i egenandel, 0 bonustap. : rock :

Tror egenandelen for å bytte rute er 2000.- i Gjensidige Nor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 2000kr i Gjensidige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratis hos Enter med kasko enten de må skifte eller kan ordne ruta :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at trådstarter har funnet ut av dette siden det er 7 år siden han laget tråden for å spørre om dette... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at trådstarter har funnet ut av dette siden det er 7 år siden han laget tråden for å spørre om dette... ;)

Det kan jo være at vedkommende er litt treg, så en skal aldri si aldri... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Bil Ekstra forsikring hos IF, Kr 0,- i egenandel ved bytte av rute! :) Bytta rute tre ganger på den forrige bilen min.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Bil Ekstra forsikring hos IF, Kr 0,- i egenandel ved bytte av rute! :) Bytta rute tre ganger på den forrige bilen min.. :)

Og folk klager på dyr forsikring:P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.