#1 Skrevet Juni 11, 2005 Var nettopp ute å byttet vindusviskere..hadde akkurat fått av siste visker da jeg glapp visker armen så den smalt i ruten! Og hva skjedde? Jo, en solid rose nederst på ruten!! Så hvordan er det med sånne skader? koster det noe å ta sånt på forsikringen? Hva er prisen på nye frontrute på en a4 b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2005 Skal du ta det på forsikkringen så heter det steinsprut Skjekk med ditt selskap, det er forskjellig praksis ute og går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2005 Var nettopp ute å byttet vindusviskere..hadde akkurat fått av siste visker da jeg glapp visker armen så den smalt i ruten! Og hva skjedde? Jo, en solid rose nederst på ruten!! Så hvordan er det med sånne skader? koster det noe å ta sånt på forsikringen? Hva er prisen på nye frontrute på en a4 b5? Frontrute koster 3500-4500 normalt, men du kan jo hevde det er steinsprang og ta den på forsikringa. Off-topic (delvis ontopic): Forøvrig synes jeg du burde velge tittelen på trådene dine litt mer med omhu, man bør kunne se hva tråden handler om uten å måtte klikke seg inn i tråden. Eksempelvis: "Ødela frontruten min da viskerarmen glapp, gjelder forsikringen?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2005 Var nettopp ute å byttet vindusviskere..hadde akkurat fått av siste visker da jeg glapp visker armen så den smalt i ruten! Og hva skjedde? Jo, en solid rose nederst på ruten!! Så hvordan er det med sånne skader? koster det noe å ta sånt på forsikringen? Hva er prisen på nye frontrute på en a4 b5? Nye biler med limte ruter så koster limsatsen alene en tusing så å betale for noe slikt selv er håpløst.... ta det på forsikringen Byttet på min A4 og betalte vel 1500 i egenandel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2005 Var planen å kalle dette for steinsprut! Har full kasko i Gjensidige Nor, noen som vet hva egenandelen er på bytte av rute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2005 I Gjensidige Nor så er vel egenandelen på 1500 eller 2000 hvis jeg ikke husker feil, og medfører ikke bonustap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2005 Du får vell steinsprut reparert gratis hvis du har kasko skulle jeg mene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2005 Du får vell steinsprut reparert gratis hvis du har kasko skulle jeg mene... gratis? uten trekk i bonus? høres lovende ut...får høre hva gjenstridige har å si på mandagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2005 Skader på glass er ofte ett av punktene folk har størst egenandel på når det gjelder KASKO forsikringer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2005 Dersom ruten lar seg reparere (mindre steinsprut og ikke i førers synsfelt), er det gratis! Dersom ruten må byttes, koster det egenandel 1500-2000kr avhengig av selskap/avtale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2005 Var planen å kalle dette for steinsprut! Har full kasko i Gjensidige Nor, noen som vet hva egenandelen er på bytte av rute? Var 2000,- for meg for ca 1mnd siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2005 Med forsikring i Enter med Volkswagen forsikring er egenandelen =.- Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2005 Var nettop innom å fixa to steinspruter i frontruta. 0 i egenandel, 0 bonustap. Tror egenandelen for å bytte rute er 2000.- i Gjensidige Nor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2005 Det er 2000kr i Gjensidige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2012 Gratis hos Enter med kasko enten de må skifte eller kan ordne ruta ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 8, 2012 Regner med at trådstarter har funnet ut av dette siden det er 7 år siden han laget tråden for å spørre om dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 8, 2012 Regner med at trådstarter har funnet ut av dette siden det er 7 år siden han laget tråden for å spørre om dette... Det kan jo være at vedkommende er litt treg, så en skal aldri si aldri... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 8, 2012 Jeg har Bil Ekstra forsikring hos IF, Kr 0,- i egenandel ved bytte av rute! Bytta rute tre ganger på den forrige bilen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 8, 2012 Jeg har Bil Ekstra forsikring hos IF, Kr 0,- i egenandel ved bytte av rute! Bytta rute tre ganger på den forrige bilen min.. Og folk klager på dyr forsikring:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...