2.7T motor + "Frankenturbo" F21 turboer

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke får bruk for S4 motoren min med deg første så vurderer jeg salg isteden, har komplett motor med ledningsnett, hjerne, og lmm. Org turboene er bygget om til Frankenturbo F21 spec men med GTX 11 blader billet komp hjul isteden. Turboene har blitt balansert hos GIK så de er klare for å monteres og brukes. Disse turboene skal klare 500hk+

 

Motor og turboer samlet kan selges for 15 000kr samlet da jeg har mere bruk for penger. Dette bør være mye for pengene.

 

Tlf 41768608, sms er veldig greit da jeg ikke har telefon dekning hjemme, lettere å ringe opp når jeg ikke er hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fremdeles komplett 2.7T motor uten turboer. Ledningsnett, hjerne, trykkrør, y-pipe, lmm og alt slik medfølger. Har fremdeles "frankenturboene" også, men må sveise på et bend på det ene kompressor huset så er de klare.

 

Motor 10 000kr/bud

Turboer 5000kr/bud SOLGT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.