#1 Skrevet Juli 4, 2015 Hei. Har en Golf 1 1.8 GTI 1983 som ikke vil starte. Bilen har stått siden 2007 uten å bli startet så den har da fått noe nye deler: Rotor Fordelerlokk Plugger Skiftet bensin Nye bensinslanger Luftfilter Bensinfilter Oljefilter + olje Bilen har gnist, fylte på 4 liter bensin etter å ha tømt ut den gamle, er dette for lite? Den starter på startgass men dør ut igjen. Bensinpumpa foran høyre bakhjul går. Trenger nå nye forslag. Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2015 Ville gitt den 20l bensin. Og se at den får fuel opp til motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2015 om du tvangskjører pumpa. kommer det bensin ut av dysene når du løfter på tallerknen på Kjet'n da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2015 Erfaringsmessig er det nødvendig å løfte på tallerken når bilen har stått så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2015 Absolutt en nødvendighet ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2015 Erfaringsmessig er det nødvendig å løfte på tallerken når bilen har stått så lenge. Hva mener du med tallerken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2015 Denne videoen er ganske illustrativ. Jeg anbefaler å klipse av toppen på luftfilterboksen og løfte tallerkenen fra undersida. Da minsker du risikoen for å få problemer med falsk luft om man ikke har greid å entre belgen oppå luftmengdemåleren. Som man ser sprøyter dysene når man hever tallerkenen og dermed simulerer at vakuumet i innsuget drar opp denne:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2015 Jeg hadde akkurat samme problemet som deg og jeg fylte litt 2 takts olje inn i bensinpumpen for hvis den har stått tørr over en lengre periode så suger den ikke bensin,min startet på direkten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2015 Takk for svar:) tar gjerne imot mer forslag da jeg ikke får testet dette enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2015 er ikke så manger mer tips å komme med før du har prøvd detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2015 er ikke så manger mer tips å komme med før du har prøvd detta Jeg hadde akkurat samme problemet som deg og jeg fylte litt 2 takts olje inn i bensinpumpen for hvis den har stått tørr over en lengre periode så suger den ikke bensin,min startet på direkten da Denne videoen er ganske illustrativ. Jeg anbefaler å klipse av toppen på luftfilterboksen og løfte tallerkenen fra undersida. Da minsker du risikoen for å få problemer med falsk luft om man ikke har greid å entre belgen oppå luftmengdemåleren. Som man ser sprøyter dysene når man hever tallerkenen og dermed simulerer at vakuumet i innsuget drar opp denne:). Har sjekka litt nå å jeg får ikke bensin frem til filteret ved luftfilterboksen. Har fylt på så det er 15 liter bensin, kobla bensinpumpa på tenningslåsen så den går konstant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2015 Tar gjerne imot tips[emoji106]🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...