Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Golf 1 1.8 GTI 1983 som ikke vil starte.

Bilen har stÄtt siden 2007 uten Ä bli startet sÄ den har da fÄtt noe nye deler:

Rotor

Fordelerlokk

Plugger

Skiftet bensin

Nye bensinslanger

Luftfilter

Bensinfilter

Oljefilter + olje

Bilen har gnist, fylte pÄ 4 liter bensin etter Ä ha tÞmt ut den gamle, er dette for lite?

Den starter pÄ startgass men dÞr ut igjen.

Bensinpumpa foran hÞyre bakhjul gÄr.

Trenger nÄ nye forslag.

Atle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Ville gitt den 20l bensin. Og se at den fÄr fuel opp til motor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

om du tvangskjÞrer pumpa. kommer det bensin ut av dysene nÄr du lÞfter pÄ tallerknen pÄ Kjet'n da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Erfaringsmessig er det nÞdvendig Ä lÞfte pÄ tallerken nÄr bilen har stÄtt sÄ lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Absolutt en nĂždvendighet ja! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Erfaringsmessig er det nÞdvendig Ä lÞfte pÄ tallerken nÄr bilen har stÄtt sÄ lenge.

Hva mener du med tallerken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Denne videoen er ganske illustrativ. Jeg anbefaler Ä klipse av toppen pÄ luftfilterboksen og lÞfte tallerkenen fra undersida. Da minsker du risikoen for Ä fÄ problemer med falsk luft om man ikke har greid Ä entre belgen oppÄ luftmengdemÄleren. Som man ser sprÞyter dysene nÄr man hever tallerkenen og dermed simulerer at vakuumet i innsuget drar opp denne:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Jeg hadde akkurat samme problemet som deg og jeg fylte litt 2 takts olje inn i bensinpumpen for hvis den har stÄtt tÞrr over en lengre periode sÄ suger den ikke bensin,min startet pÄ direkten da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Takk for svar:) tar gjerne imot mer forslag da jeg ikke fÄr testet dette enda:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

er ikke sÄ manger mer tips Ä komme med fÞr du har prÞvd detta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

er ikke sÄ manger mer tips Ä komme med fÞr du har prÞvd detta :)

Jeg hadde akkurat samme problemet som deg og jeg fylte litt 2 takts olje inn i bensinpumpen for hvis den har stÄtt tÞrr over en lengre periode sÄ suger den ikke bensin,min startet pÄ direkten da :)

Denne videoen er ganske illustrativ. Jeg anbefaler Ä klipse av toppen pÄ luftfilterboksen og lÞfte tallerkenen fra undersida. Da minsker du risikoen for Ä fÄ problemer med falsk luft om man ikke har greid Ä entre belgen oppÄ luftmengdemÄleren. Som man ser sprÞyter dysene nÄr man hever tallerkenen og dermed simulerer at vakuumet i innsuget drar opp denne:).

Har sjekka litt nÄ Ä jeg fÄr ikke bensin frem til filteret ved luftfilterboksen. Har fylt pÄ sÄ det er 15 liter bensin, kobla bensinpumpa pÄ tenningslÄsen sÄ den gÄr konstant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Tar gjerne imot tips[emoji106]đŸ»

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies pÄ din enhet for Ä kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, mÄ du avslutte bruken og forlate vÄrt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.