#1 Skrevet Juli 4, 2015 Hei.  Har en Golf 1 1.8 GTI 1983 som ikke vil starte. Bilen har stÄtt siden 2007 uten Ä bli startet sÄ den har da fÄtt noe nye deler: Rotor Fordelerlokk Plugger Skiftet bensin Nye bensinslanger Luftfilter Bensinfilter Oljefilter + olje  Bilen har gnist, fylte pÄ 4 liter bensin etter Ä ha tÞmt ut den gamle, er dette for lite? Den starter pÄ startgass men dÞr ut igjen. Bensinpumpa foran hÞyre bakhjul gÄr. Trenger nÄ nye forslag.  Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2015 Ville gitt den 20l bensin. Og se at den fÄr fuel opp til motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2015 om du tvangskjÞrer pumpa. kommer det bensin ut av dysene nÄr du lÞfter pÄ tallerknen pÄ Kjet'n da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2015 Erfaringsmessig er det nÞdvendig Ä lÞfte pÄ tallerken nÄr bilen har stÄtt sÄ lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2015 Absolutt en nÞdvendighet ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2015 Erfaringsmessig er det nÞdvendig Ä lÞfte pÄ tallerken nÄr bilen har stÄtt sÄ lenge.  Hva mener du med tallerken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2015 Denne videoen er ganske illustrativ. Jeg anbefaler Ä klipse av toppen pÄ luftfilterboksen og lÞfte tallerkenen fra undersida. Da minsker du risikoen for Ä fÄ problemer med falsk luft om man ikke har greid Ä entre belgen oppÄ luftmengdemÄleren. Som man ser sprÞyter dysene nÄr man hever tallerkenen og dermed simulerer at vakuumet i innsuget drar opp denne:).  0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2015 Jeg hadde akkurat samme problemet som deg og jeg fylte litt 2 takts olje inn i bensinpumpen for hvis den har stÄtt tÞrr over en lengre periode sÄ suger den ikke bensin,min startet pÄ direkten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2015 Takk for svar:) tar gjerne imot mer forslag da jeg ikke fÄr testet dette enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2015 er ikke sÄ manger mer tips Ä komme med fÞr du har prÞvd detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2015 er ikke sÄ manger mer tips Ä komme med fÞr du har prÞvd detta  Jeg hadde akkurat samme problemet som deg og jeg fylte litt 2 takts olje inn i bensinpumpen for hvis den har stÄtt tÞrr over en lengre periode sÄ suger den ikke bensin,min startet pÄ direkten da  Denne videoen er ganske illustrativ. Jeg anbefaler Ä klipse av toppen pÄ luftfilterboksen og lÞfte tallerkenen fra undersida. Da minsker du risikoen for Ä fÄ problemer med falsk luft om man ikke har greid Ä entre belgen oppÄ luftmengdemÄleren. Som man ser sprÞyter dysene nÄr man hever tallerkenen og dermed simulerer at vakuumet i innsuget drar opp denne:).  Har sjekka litt nÄ Ä jeg fÄr ikke bensin frem til filteret ved luftfilterboksen. Har fylt pÄ sÄ det er 15 liter bensin, kobla bensinpumpa pÄ tenningslÄsen sÄ den gÄr konstant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2015 Tar gjerne imot tips[emoji106]đ» 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider Flere delingsalternativer...