#1 Skrevet Juli 5, 2015 (endret) Noen som har et nedre regreimdeksel liggende. Begynner å haste da jeg skal på eu kontroll og det jeg har bestilt cia møller og vw classic parts lar vente på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2015 er detta et krav nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2015 Nei. Men vil ikke ha noe grus eller lignende mellom drev og regreim.... dvs jeg kjører ikke bilen det er snakk om før jeg får tak i dekselet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2015 Ok. Er ikke farlig på dissa der om reima kammer over :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2015 slår den ikke i ventiler på disse heller? Er alle gammle 8v slik i vag familien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2015 slår den ikke i ventiler på disse heller? Er alle gammle 8v slik i vag familien? Stemmer. Med mindre du har heftig trimkam. Usikker på ABA (høyblokk), men de gode gamle er trygge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...