#1 Skrevet Juli 5, 2015 Selger en splitter ny, ubrukt S3 8P girkule tilpasset S3 8L facelift. Selges da den ikke passet i min, som er pre-facelift. 800kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2015 Ingen vil løfte utseende i 8L faceliften sin?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2015 Hei passer den en a3 8p 06 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2015 Den er bygget for å passe 8L facelift midtkonsoll, så det tviler jeg på dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2015 Opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2015 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2015 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2015 Opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2015 Opp en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2015 Ingen som vil ha denne altså? Selger kun fordi den ikke passet til pre-facelift midtkonsollen i s3'n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...