#1 Skrevet Juli 5, 2015 Hei! Er på leit etter rs2 s2 sedan eller avant bakdiff! Om du har ein liggende ring meg da dette e bruksbilen! 97198790 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2015 Kunne noken ha sjekka om d e samme utveksling på a4/ s4 diffene? Eller er de svakere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2015 Vet mange bruker S/RS bakdiffer på A4 B5, så må vel være riktig utveksling. Om de er svakere eller sterkere vet jeg ikke. Men du mister da diff-sperra di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2015 Har fra 2.8 b4 sedan om det passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2015 Har ikkje snøring, ein kar som sa det va anna utveksling på s4 b5 diffene.. Om 2.8 passer veit eg ikkje, kan du sjå d via etka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2015 Muligens skaffa en fra 2.6! Noen som vet forskjellen på innmaten på den og rs2? Mangen som sier alle er like innvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2015 På denne tråden her: http://forum.vacn.no/showthread.php?211296-Bygge-om-til-diffsperre-p%E5-A4-S4-RS4 Står der en samling over utvekslinger til b4 karosseriet. Og 2.6 mot RS2 ser ut som det er lik utveksling, om det er forskjellig hvor mye de tåler kan ikke jeg svare på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2015 Ja se der ja! Da ser det ut som jeg må sette over flensene fra min diff til 80 diffen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...