#1 Skrevet Juli 5, 2015 (endret) Det er på tide med Mjøsa lokallags sommertreff! Vi skal ha utstillingstreff med overnatting på birkebeinerstadioen på Lillehammer. Dette treffet er for nye og gamle biler. Vi tar imot strøkne utstillingsbiler og vanlige bruksbiler og har i år egne premier på veteran og rat-look! Vi skal også ha loddsalg med premier. På kvelden så blir det grilling og tullprat ved lavoen vi får låne. Vi har med grill og god stemmning. Ta med grillmat og telt eller campingvogn og kom på biltreff med trivelige folk! Kiosk/cafeteria er åpen på dagen. Det er vanlige doer på stedet. Det er gratis inngang for publikum. Det koster 100,- kr å stille ut bilen. 12:00 Treffstart 14:00 Bedømming av biler 15:00 Utlodding av premier 15:15 Premiering av biler 17:00 Felles grilling 18:00 Festligheter utover kvelden Premiering av utsilte bilder: Top 5 Audi Top 5 VW Top 3 Veteran Styrets valg Råtta Vi skal også ha loddsalg på dette treffet med blandt annet bilpleie som premier. Lodd koster 5,- kr per stykk, så ta med småpengene! Mer info kommer! Spørsmål stilles under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2015 Flott tiltak! Litt kort varsel, men skal prøve å ta turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2015 Flott tiltak! Litt kort varsel, men skal prøve å ta turen! Fint Ta gjerne med deg noen også. Medlemmer eller ikke. Vi har lagt ut treffdatoer på starten av året. Men vi har vært litt treige med å få ut all info... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Vi skal også ha loddsalg på dette treffet med blandt annet bilpleie som premier. Lodd koster 5,- kr per stykk, så ta med småpengene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2015 Får se om jeg blir med. Er OCT med å organisere dette treffet? isåfall er det kanskje no spesiell rabatt på tuning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2015 Får se om jeg blir med. Er OCT med å organisere dette treffet? isåfall er det kanskje no spesiell rabatt på tuning? OCT er med som sponsorer, men jeg tror de er på ferie, så bilen deres vil stå der men jeg er ikke sikker på om noen av dem vil være der. De sponser tuning som premie til loddsalg hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2015 Får se om jeg blir med. Er OCT med å organisere dette treffet? isåfall er det kanskje no spesiell rabatt på tuning? Nå har jeg spurt Roar på OCT. De stiller kun med bilen. Tuning må gjøres nede på deres verksted. Det er 20% rabatt hvis du oppgir at du er VACN-medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2015 Hei, denne tråden har gått meg hus forbi, vi avvikler ferie dessverre, så får ikke blitt der så lenge på lørdag, men bilen blir ståendes der til på kvelden. Angåendes tuning, så "driver" vi ikke å tuner ute på veien, vi gjør dette kun på verkstedet. Liker ikke å drive med høyrisiko tuning under åpen himmel. Som VACN medlem får du alltid 20% rabatt på steg 1 tuning, og gode priser på custom tuninger. NB! Vi har fullbooket uke 31 og 32 nå, så er ikke mulig å få timer før uke 33. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2015 OBS!!! Pga noen misforståelser er dessverre ikke kiosken oppe i morgen! Så det anbefales at folk tar med litt ekstra drikke, evt litt å bite i fram til det blir muligheter å grille medbrakt mat litt mot eftan/kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2015 Ja hvem fikk premie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2015 (endret) Takk for et flott treff! Ble 50mil og 7 timer i bil totalt i går, men var vel verdt det! Hadde dessverre ikke tid til å delta på grilling/overnatting, men håper dem som var der hadde det gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2015 (endret) Vi takker de som kom på treffet vårt! Følgende vant pokaler på treffet: Top 5 VW: Rolf Mohn, Jetta Marius Vårli, Boble Pål Sandberg, Boble Mikael Øvstestuen, Golf 1 Hilde Olstad, Golf 3 Råtta: Inge Morten Gustafsholm, Golf 2 Topp 5 Audi: Torbjørn Roset, RS4 Stian Jørgensen, RS4 Steffen Moylund, 80 Vivan Aaskjær, A4 Rune Finberg, (UR)Quattro Styrets valg: Torbjørn Roset, RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...