RS4 B5 recaro stoler i svart helskinn.

Anbefalte innlegg

Får inn et sett svarte helskinn recaro rs4 b5 stoler i bra stand. Så om noen vil sikre seg disse, kan vi gjøre en avtale på forhånd.

 

HBO 5000kr.

 

Kan også få tak i et komplett interiør med bakseter og dørtrekk. Men kun om jeg har kjøper på forhånd. Dette vil jeg isåfall ha 10000kr for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke like b6? Mener b6 og b7 er like.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke like b6? Mener b6 og b7 er like.

 

Det stemmer, b6 og b7 går overens, men ikke b5 dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår jeg det slik at det kun er to stoler eller med baksete også?

 

Vis ikke ønsker jeg bare å opplyse om at det ligger et komplett hel sort baksete til salgs på finn nå til RS4 b5.

Så om noen er litt rask på labben der så kan man sikre seg et komplett sete sett til B5'en sin. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår jeg det slik at det kun er to stoler eller med baksete også?

 

Vis ikke ønsker jeg bare å opplyse om at det ligger et komplett hel sort baksete til salgs på finn nå til RS4 b5.

Så om noen er litt rask på labben der så kan man sikre seg et komplett sete sett til B5'en sin. ;)

 

Bare stoler foran ja:)

 

Kan også få tak i et komplett interiør med bakseter og dørtrekk. Men kun om jeg har kjøper på forhånd. Dette vil jeg isåfall ha 10000kr for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok

 

Da er det jo bare for de som ønsker et slikt interiør å hive seg på finn for å komplettere med RS4 baksete, mener de lå til rundt 4 lapper.

 

 

Lykke til med salg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mye jobb får å få dette til å passe i en C4? er de elektrisk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mye jobb får å få dette til å passe i en C4? er de elektrisk?

 

Jeg kan ikke svare på det dessverre, men alt går om man vil:) Ja, de er elektrisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.