#1 Skrevet Juli 6, 2015 Spør fordi MECA sleit med å finne noe som passet på regnummeret mitt, men jeg mener at det passer fra alle 1,6 og 1,8. Innspill? Er det eventuelt noe sterkere motorfeste på G60? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2015 Skal være likt det. G60 passer ikke, er annen brakett til starter/motorfeste grunnet 02A kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2015 Det jeg tenkte meg. Byttet på Sporten sist sommer, fikk da beskjed av selger at det var til G60, men da var det tydeligvis ikke korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2015 Kan være jeg tenkte feil her nå, selve gummifeste er nok likt som G60, men ikke selve braketten til starter og feste... Motorteknikk har feste til deg, skaffes gjennom meca. (Om han bak kassa gidd og trykke litt og ta en tlf) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2015 Fikk opp at det Passet på PG på Rexbo, men selve braketten passer ikke PG. Ja, får se om jeg kjøper der, eller om jeg bare tar det med i den gedigne bestillinga jeg alt har hos Rexbo:p Får uansett ikke kjørt før jeg får ny kaliper/overhalt den jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...