#1 Skrevet Juli 7, 2015 (endret) ALT ER SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2015 Opp igjen.. Om ingen vil ha deler så går det i søpla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2015 Må ikke finne på å hive en original GT motor! Legg den ut på ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2015 Må ikke finne på å hive en original GT motor! Legg den ut på ebay.de Hæ.vete så vanskelig det skulle være å legge ut noe for salg på ebay.de!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2015 Ingen som trenger no deler. Motoren er lovt bort til Bjørnar. Resten går snart på søpla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2015 Hallais! Er det felger, interiør som er igjen da? Om motoren er lovet bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2015 Hallais!Er det felger, interiør som er igjen da? Om motoren er lovet bort? Hei. Ja, samt at understellet også er igjen. Grillen, fangere og frontlykter er også til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2015 Strøkent! Skal ha alt du har til 80! Bare skaff meg en bra pris! Så henter jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2015 Strøkent! Skal ha alt du har til 80! Bare skaff meg en bra pris! Så henter jeg! Den er god. Kom med bud, har null peiling på hva ting er verdt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...