#1 Skrevet Juli 7, 2015 (endret) Jeg tror dette er felger som opprinnelig kom med A8 D3. Edit: ser etter to stk i 18" uten dekk Har du 4 stk 19" (evt 20") i denne felgen med sommerdekk som er ok ta kontakt. Har selv to felger i 18" som har fått en støyt og ønsker eventuelt bare å bytte de ut med noen som ikke har fått en trøkk. Så: har du to gode slike felger, ta kontakt. Dekkstatus mindre interessant. Audi A6 4f tdi quattro avant VW Golf 1k tdi 4motion sportline x: Audi A4 b6 1,8 tq x: Audi 80 quattro competition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2015 Oppdatering. True story: Kona tok knekken på to felger i går. Så nå leter jeg mer etter 19" og 20". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2015 Fy flate, den der veien så ikke no god ut !! Når det er sagt, så burde du jo gå for felg/dekk med mere profil. 19-20" blir jo enda verre !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2015 Sånn er livet. Men det går jo fint an å rulle utenom de fleste hullene, i en femtisone. Til hennes forsvar var hullet litt vanskelig å se var så dypt, med en asfaltklump som sikkert var spikeren i kista. Tenker vel at 245/45-18 eller 255/40-19 har vel ikke så stor profil gummiforskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2015 Kommer helt an på hvor brei felgen er Skal du kjøre 245/45-18 på en 8" eller 9++ felg ?? Samme med 19" felg/dekk. Hadde 225/40/18 på mine 8x18 felger på min C5. Dekkene gikk jevnt med felgene, og dette var helt ok å kjøre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2015 Fra dette Til dette Alt ordner seg til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2015 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=64772305&q=polar+p+zero&ref=fas disse hadde vært fin på din bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2015 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=64772305&q=polar+p+zero&ref=fas disse hadde vært fin på din bil Mulig det, men ganske off-topic både pris, type felg, og dekk. Men det ordnet seg også tidligere i høst med slike oem-felger i 19" (selv om jeg fortsatt ser etter to stk av trådens felger i 18"). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...