#1 Skrevet Juli 8, 2015 Har noen felger fra A6 c5 som jeg prøvde på min A4 b7. Passet på men kom en rotasjonslyd når jeg kjørte. Hva kan det være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2015 For lange bolter? Ta av en felg, sett i en bolt og mål med skyvelær hvor mye bolten stikker ut kontra de gamle felgene. Eventuelt om du har kommet borti bremseskjold så dette ligger inntil bremseskiva. Men kanskje greit å spesifisere hva du legger i rotasjonslyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2015 Typisk gjenganger på B7 er og at bøylen på bremsekalipperen tar borti selve felgen. Det du vil se da er ett spor i selve felgen på innsiden. Ellers er det nok som Mads skriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2015 Så ut som den tok borti bøylen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...