#1 Skrevet Juli 8, 2015 Hei. Jeg regner med dette er noe som er diskutert tidligere, men fant ingen tråd når jeg søkte akkurat nå. Jeg tenkte å fylle på oljelageret mitt etter sommerens skift på girkasse-diff og motor. Hvor lønner det seg å kjøpe olje ? Vi har vel en del rabatter her i VACN på forskjellige butikker. Hvilke bruker dere ? Og hva vil dere anbefale Jeg har kjørt med Castrol GTX på min 80q CC. Har brukt Castrol syntrax 75w-90 på diffen bak. Er det noen som har benyttet seg av noen gode tilbud i det siste ? Jeg har ikke veldig dårlig tid og kan derfor også nettbestille. Takker for alle svar Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2015 Vi har gode rabatter på Meca gjennom klubben. Ellers har jo oljelageret gode priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2015 44% på olje hos MECA, med mindre det har blitt forandringer der:) Ihvertfall det jeg har fått de siste gangene, men kjenner jo folk der, så mulig de bare har vært greie. Står ihvertfall i tråden om rabattavtaler at det skal være 44%, dog et litt gammelt innlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2015 Tor det har gått ned litt, men husker ikke hvor mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2015 Jeg kjøper olje herfra. http://www.mister-auto.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2015 Vi har gode rabatter på Meca gjennom klubben. Er ikke dette lokalt? Har aldri hørt om at vi har slik avtale hos Meca her i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2015 Nei, avtalen går nasjonalt, stid i hvertfall kontantkunde alnabru på fakturaen min idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2015 Nei, avtalen går nasjonalt, stid i hvertfall kontantkunde alnabru på fakturaen min idag. Lenge siden jeg har vært på Meca, hva har de der da ? Kanskje du kan legge ut et lite priseksempel med rabatten, aner jo ikke hva veil.pris er på meca Finner ikke ut av nettsidene deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2015 32% på skivene jeg kjøpte i dag i hvertfall, så regner med det gjelder slle slitedeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2015 Lenge siden jeg har vært på Meca, hva har de der da ? Kanskje du kan legge ut et lite priseksempel med rabatten, aner jo ikke hva veil.pris er på meca Finner ikke ut av nettsidene deres Værsågod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 9, 2015 Evt har jeg en haug.. http://www.carbooil.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 9, 2015 Pris pr liter på 10-60? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 9, 2015 kjøper på meca med 44% rabatt her og. Mobil 1 esp formula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 9, 2015 Har handlet på billigbilpleje.dk, var ca halv pris på Castrol longlife olje i forhold til Møller sin pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 9, 2015 Kjøper mobil 5w 50 hos Bunkeroil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 9, 2015 Kjøper på samme plass som vi bunkrer båten cheap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 9, 2015 Hva er egentlig billig for deg og meg på MECA? Selvsagt når du kan få 30-44% rabatt, da høres det forlokkende ut. Har kun sett på et par eksempler selv. Feks bremseskiver og klosser til allroad 4B 2.5 tdi: Uten rabatt= jævla dyrt, nærmest omtrent som Møller, med rabatt=som flere andre frittstående, feks bildeler.no. Men så er det sannsynligvis forskjellige produsenter og leverandører, og tilsvarende kvalitet kanskje. Egentlig er det umulig å sammenlikne pga dette synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 9, 2015 har vært borti flere ganger at deler er dyrere på romnes og meca iforhold til møller. blir mer og mer vanlig dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 12, 2015 Jeg bruker Biltema. Billig. Uten at jeg har opplevd problemer eller dårlige erfaringer. De har alle typer olje. Rett og slett hele utvalget. Gammel Audi 80 liker syntetisk 5w-40 eller halvsyntetisk 10W-40 motorolje. Girkassa liker sannsynligvis syntetisk 75W-90 girolje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 13, 2015 Jeg har tidligere kjøpt olje på Esso-stasjoner før, fordi jeg kjørte på Mobil 1 5W-30 helsyntetisk. Nå har jeg gått over til Castrol Magnatec 5W-40, og kjøper både det og filter på Møller. Ble faktisk god pris med VACN-rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 13, 2015 Ojen på meca får vel ca biltema priser med rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...