2006 T5 transporter vurderes solgt(har facelift front liggende)

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 2006 VW T5 Transporter til fordel for bil med flere seter da det dukker opp en ny sneip i desember.

 

Bilen er en chippet(110hk) 1,9 tdi 2006 reg 27.12.05.

Jeg er eier nr 3 og har hatt bilen siden oktober 2013. Bilen kjøpte jeg av sjefen min som kjøpte bilen i 2008 for å ha en firmabil som kunne frakte deler i forbindelse med lakkeringer, bilen er altså ikke vært en håndverker-bil, og er derfor meget hel og pen i forhold til de fleste andre transportere. Jeg har facelift front liggende til bilen fra en 2013 caravelle, ikke transporter, så den har den pene grillen og klare lamper. Har også facelift multivan baklamper til den. Planen er å bygge om dette før salg og lakkere hele bilen. Idag er det minimalt med rust på bilen, kun en flekk på hver skyvedør ved håndtak(standard), et par på bakluka, en i forbindelse med steinsprut ved film på bakre hjulbue og en på venstre fordør, dette blir selvfølgelig fikset før salg. Ellers har bilen aldri vært skadet annet enn frontfanger da tidligere eier kjørte i rompa på en bil i kø, det ble da byttet til caravelle fanger foran, og det var ikke skade på noe annet enn fanger. Bilen har idag 9,5x22" sommerhjul med 3 uker gamle dekk, 17" vinter med utslitte dekk. Bilen har fult servicehefte og siste service ble tatt i våres, da ble også bremser foran byttet ut og jeg byttet sjalteenheten på giroverføringa pga slitte tenner. Eneste tekniske feilen på bilen nå er et gåent topplager på ene fjærbeinet foran, men dette blir også fikset før salg. Bilen har idag gått ca 180 000km.

 

Pris på bilen med ny lakk og facelift front er 110 000kr, kan selges som den er idag for 80 000kr og fronten og baklampene kan følge med for 15000kr ekstra.

 

Kan byttes i S4 B5, S6 2,2t manuell, S2, RS2, S6 C5.

 

Bilder innvendig kommer i morgen.

 

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.