#1 Skrevet Juli 9, 2015 Har en S2 med komplett Rs2-oppsett (dyser, hjerne, turbo). Den har også ES-tuning 370-380hk programvare hvis det skal ha noe å si. Er det et triks for å få kjørekomputeren (forbruk etc.) til å fungere? Pdd så oppdaterer den seg svært tregt og forbruk stemmer ikke. Er er dette pga større dyser? Må jeg ha kjørekomp. fra Rs2? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2015 Den vil måle 30% feil pga den oppererer med dysetid, ikke bensin mengde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2015 Så eneste løsning til problemet er å få tak et RS2-instrument evnt kun kjørekomputeren fra den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2015 http://www.spritmonitor.de Ja, dessverre - Så også denne endringen når jeg byttet dyser på VR6en min. RS2 instrument skal du klare å modifisere inn da, uten kjempestore problemer..! Du må nok ha sensoren fra RS2-differensialen også, ettersom speedometer kan bli feil - Aner ikke om det er forskjell i antall tenner på fartsføleren her... (Men, ikke ta dette for god fisk..! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2015 Differensialen er vel like på S2 ABY og RS2 ADU, men føleren er kanskje anderledes? Mange bytter til større dyser her på forumet. Irriterer det ikke folk at forbruksmåleren deres ikke stemmer, eller at man får opp varsling på at det er lite igjen på tanken selv om man har halv tank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...