Anbefalte innlegg

Jaaaaaaaau! Da har jeg feilsøkt i et par timer og trenger litt hjelp. Alt ser ut til å fungere ok så lenge jeg tvangsforer clutchen til kompressoren med 12v. Kommer kald luft i bilen. Kobler jeg inn vanlige styringa igjen så kobler ikke clutchen på kompressoren inn. Har sjekket rele og det ser ut til å fungere etter litt målinger med voltmeter og greier.

 

Noen som har noen tips på hvilken ledning bak på styreboxen som starter kompressoren? Eventuelt om kan være noen andre grunner til at styreboxen ikke starter kompressoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Systemet har også en høytrykk og en lavtrykksbryter som skal koble ut kompressoren ved for mye eller for lite gass på systemet. Disse kan være i uorden. Det finnes også en termostat oppe på toppen av kjøleregisteret som kobler ut/inn kompressoren etter behov. Denne kan også være ødelagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.