Volkswagen Passat B6, 2010 (facelift) 148 000km Highline, 4-motion, Webasto, mye mer!

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Må nok av økonomiske grunner selge bilen min da.. Flott bil å kjøre, utrolig komfortabel, og ekstremt godt utstyrt utgave med det aller meste Highline-utgaven ble levert med, inkludert at dette er 2010-faceliften med mye råere grill i front, samt at instrumentlysene er satt opp annerledes og i mer behagelige farger (hvitt og rødt kontra det gamle med blått og rødt.) Både jeg og bilen er å finne i Bodø om noen vil ta en titt!

 

Dieselmotoren i bilen er en sprek toliter med 140hk som drar godt på når du vil. Bilen har også park assist som hjelper deg med lukeparkering, bi-xenon som følger posisjonen på rattet. I tillegg har den originalmontert webasto-varmer med fjernkontrollstyring og mulighet for å sette opp et program basert på ukedag. Ellers kan det nevnes at den har sort alcantara delskinn-interiør, multifunksjonsratt, AUX-inngang, mediesenter med inngang til iPhone osv, CD-veksler og FM. I tillegg medfølger det et sett til integrering av DAB+/bluetooth, men dette er ikke montert. Settet er fra Dension og er av høy kvalitet og fungerer godt.

 

Bilen er i tipp topp stand og ble EU-godkjent like før nyåret, og har vært i mitt eie siden slutten av Januar. I denne tiden har den fått nye vinterdekk til alle 4 hjulene av typen Goodyear Ultra Grip Ice 2, et særdeles stillegående piggdekk som i kombinasjon med Haldex-firehjulstrekken tar seg frem overalt! Sommerdekk er Conti Premium contact 5 som er kjørt en sesong og er gode flere år til. Både sommerdekk og vinterdekk er i dimensjon 205/55r16.

 

Som nevnt er bilen en fantastisk fin bil å kjøre som også er i god teknisk stand, og jeg selger den kun av økonomiske grunner. Hadde gjerne beholdt den om jeg kunne, men slik er det.. Må få nok for den til å dekke inn lånet mitt, så prisen blir på kr 185 000 pluss omreg, men hvis du har noen tanker rundt dette, er det bare å kontakte meg på telefon 99 11 69 38. Er ikke hver dag jeg er her inne på forumet så er iallefall den raskeste måten å få tak i meg på. :) Eventuelt er jeg ikke fremmed for tanken om bytte i noe eldre og billigere bil, ettersom jeg helst vil slippe å være uten bil. Jobber vanligvis 9-17 i hverdager, men om du ringer eller sender en SMS, tar jeg kontakt så fort som overhodet mulig. Bare å fyre løs om du har noen spørsmål!

 

Legger ved noen bilder her nederst for de som eventuelt vil ta en titt :) -Daniel Markussen

 

62_1387973916_xl.jpg

 

62_1467876141_xl.jpg

 

62_820150884_xl.jpg

 

62_2040139996_xl.jpg

 

62_1922248365_xl.jpg

 

62_1629609279_xl.jpg

 

62_252101102_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.