#1 Skrevet Juni 11, 2005 Noen som har erfaring med det ? Hvordan er det og bytte den stålomspunnende slangen og pris ? Fant noe info om det på "Søk" men ingenting jeg ble klok på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2005 ingen som vet `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2005 Noen som har erfaring med det ? I statene er dette en tilbakekalling som rettes gratis. Uansett antall år og kilometer. Tipper du må betale regningen her i norge. En veldig vanlig feil på UrS4/S6. Alle jeg kjenner med samme bil, har hatt dette problemet. Selv kappet jeg bort den dårlige koblingen med en dremmel, og bruker gummislange med kraftige slangeklemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2005 Noen som har riktig Delenummer til det røret ?? Mistenker at jeg har fått feil rør . passer liksom ikke med bøy på det gammle røret og det nye er ikke stålomspunnet . Det jeg har fått er 4a1 201 529 aa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2005 Den nye typen slange er med gummi istedet for det stålomspunne grapset , optimalisert littegrann i forhold til den gamle, har en ny slange i garasjen, skal sjekke nr på den for deg jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2005 Etter et oppslag i et kjent oppslagsverk så viser det seg at delenummer 4A1 201 529 AA er til 1991-1993 A100Q Derimot 4A1 201 529 J skal passe S6 Får vel ta turen til Møller igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2005 pris 800,- kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...