#1 Skrevet Juli 12, 2015 (endret) Det har samlet seg opp litt for store mengder med Golf 2 deler i garasjer og boder, og uten Golf på tunet ser jeg ikke poenget med å ha dette liggende lenger Har hogget flere gti16v og et ukjent antal andre golf2 varianter, så her er det litt av hvert, men stort sett alt er fra 2 dørs biler. Deler som: karrosserideler: dører, panser, bakluke, takluke, fangere (begge typer) skjermer, ruter, lykter, griller osv. Interiørdeler: mye plastikk, tepper, ett taktrekk, dashboard, hullfri sort hattehylle, osv Motordeler: diverse diverse Understell: travers, bærarmer, fjærer, drivaksler. Har ikke tid til å katalogisere dette, så ser helst at en henter alt sammen samlet. Bør nok helst ha varebil og muligens henger i tillegg for å få med alt Pris: bud over 2000 kr for hele røkla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2015 Bilder av interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2015 Har du dørtrekk/dørsider i skinn ? 4 dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2015 Bilder av interiøret? Her er noen bilder. Hadde ikke av baksetet. - - - Updated - - - Har du dørtrekk/dørsider i skinn ? 4 dørs Har dessverre ikke noe skinninteriør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2015 Er til 4-dørs? Tilstanden på passasjersetet bra, altså uten hull? Edit: Ser at det er dørtrekk til 2-dørs nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2015 Er til 4-dørs? Tilstanden på passasjersetet bra, altså uten hull? Edit: Ser at det er dørtrekk til 2-dørs nå. 2 dørs ja. Passasjersetet er iallefall mye bedre enn førersetet, men jeg tror nok polstringen har sett bedre dager der også. Mulig det er hullfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2015 Synd det ikke var til 4-dørs, så kunne jeg ha flyttet over trekket til mitt understell. Førersetet var like ille som mitt, så da er det nok desserre ikke interessant:) Har ingen Votex-konsoll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2015 Synd det ikke var til 4-dørs, så kunne jeg ha flyttet over trekket til mitt understell. Førersetet var like ille som mitt, så da er det nok desserre ikke interessant:) Har ingen Votex-konsoll? Dessverre ingen Votex-konsoll. Interiør er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2015 Bump, mye deler som tar opp plass her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2015 Opp en gang til. Mye går nok i søppla etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2015 Motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2015 Kunne tenkt meg "hylla" under hanskerommet jeg om du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2015 Har du de platene bak som hattehylla ligger på? Med hele fester for hattehylla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2015 Du har vel ikke komplett luftfilterboks med k-jet til 16v KR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2015 Alle reimhjulene utenom kamdrev Oljepumpe Blende lokk til 8v fordeler hull Har du noe av dette liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 16, 2015 Motor? Dessverre - - - Updated - - - Kunne tenkt meg "hylla" under hanskerommet jeg om du har? Mener jeg skal ha dette. Må sjekke. - - - Updated - - - Har du de platene bak som hattehylla ligger på? Med hele fester for hattehylla? Skal sjekke - - - Updated - - - Du har vel ikke komplett luftfilterboks med k-jet til 16v KR? Dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 16, 2015 Alle reimhjulene utenom kamdrevOljepumpe Blende lokk til 8v fordeler hull Har du noe av dette liggende? Det er det nok dårlig med dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 22, 2015 hei . har du ledningsnett til 16v kr. fra sikrings tavle og ut . og invendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2015 hei . har du ledningsnett til 16v kr. fra sikrings tavle og ut . og invendig Dessverre dårlig med ledningsnett. Det eneste jeg har av elektrisk er instrumentpanel med kjørekomputer, samt hendelen for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 26, 2015 hva er km på instrumentpanel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 26, 2015 hva er km på instrumentpanel? 309145 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 9, 2015 Kjører Volda - Sarpsborg i morgen, kan ta med deler om noen trenger noe. Store deler som dører og panser har jeg ikke plass til. Støtfangere går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 9, 2015 Har du vindu lister høyre og venstre til fremdører tenker på den skrapelista som er nederst og ligger inntil vinduet. Den lista består av 2 deler 1 myk gummi som ligger mot vinduet og en ramme som den første sitter fast i. På 90 mod. Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 9, 2015 Har du vindu lister høyre og venstre til fremdører tenker på den skrapelista som er nederst og ligger inntil vinduet. Den lista består av 2 deler 1 myk gummi som ligger mot vinduet og en ramme som den første sitter fast i. På 90 mod. Golf Skal sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 9, 2015 Har du platene bak sidespeil til 88- mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...