#1 Skrevet Juni 11, 2005 Trenger en nøkkelen til låsen for å ta ut låsesylinderen i et mk2 håndtak? Jeg har ikke nøkkelen til låsen på pasasjersiden, for døren er byttet av tidligere eier. Kan en kode om låsen slik at nøkkelen min passer? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2005 Trenger ikke nøkkelen for å få sylinderen nei. Skru bare ut den ene stjerneskrua som er i dørsiden Napp ut hele håndtaket sitter så en stjerneskrue bare på låsesylinderen. nå kan du bare dytte ut sylinderen ta med nøkkel og sylinder og stikk innom nærmeste Møller forhandeler. Koster ca 100.- og kode om sylinderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2005 Det du kan gjøre som er en "jalla-mekk" (ja, jeg innrømmer det) er å ta ut sylinderen som beskrevet, putte inn din nøkkel, og slipe ned platene så de flukter med sylinderens hus når din nøkkel er inne. Det er ikke den beste løsningen, men da går det i det minste an å bruke din nøkkel. Ulempen er at det kan finnes andre nøkler som også vil passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2005 Takker for gode svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...