#1 Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Har merket en klakkelyd (metall mot metall lyd) som kommer fra venstre foran. Høres godt når jeg kjører over f.eks brostein eller hull i veien. Høres ikke over vanlige fartsdumper. Lyden kommer hver gang jeg kjører over noe ujevnt, og kommer hyppig på f.eks brosteinsveger. Hvilken del er mest sannsynlig gåen? noen som har hatt lignende feil? Forstillinga virket ok når jeg sjekket for noen dager siden, og klarte ikke finne noe galt...... Er en 05 Passat 3bg sedan 1.9 tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2015 Stabstag kansje. Ellers så er det jo multiknirk forstilling på disse som ofte må byttes.. [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2015 Jeg har samme "feilen" på min golf mk4... gåen støtdemper har jeg høyre foran:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2015 Jeg har samme lyd på min Golf 4, trodde det var støtdemper, men lyden er der enda etter bytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2015 Har supersport black evolution på bilen, stått på i ca 2 år. Veldig god demping osv enda, skulle ikke tru demperen har tatt kvelden allerede Kan det være "fjærbeinslager"? Stab.stag "lenkearmene" så litt morkne ut i foringene, men så ikke veldig ille ut..... Ellers har jeg så og si ikke hatt noe trøbbel med forstilling på denne bilen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...