Ønskes: Bilder av Audi 100/200 avant m/V8 front

Anbefalte innlegg

Noen som har bilder av V8 front på en Audi 100/200 Avant?

Synes fronten på min org.200 20V QT er kjedelig..men så er denne orginal og ikke produsert så mange av,så usikker om jeg skal gå til bytte eller ikke.

Et bilde hadde vært susen. Arne på NBS har vel det på sin "litt" ombygde.. men har ikke fått sett bilder enda.

avant.jpg

samlet.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var jo selvfølgelig siden nede men her er ihvertfall linken http://www.audi200.at.tt/ Dette er er østeriker som har bygd om sin 200 til v8 look. Så meget bra ut med hellakkerte fanger osv. Det som er litt avtrikset her er at han kun har byttet fangere og beholdt hovedlykter og grill. Personlig synes jeg v8 lykter/panser/grill er kjønnsløst i forhold til 200.

Den bilen jeg derimot har bilde av er meget bra ombygd med v8 front, bakfanger og lykter om med en veldig spesiell løsning på overgangen 20v bakskjerm/v8 fanger.

Jeg kunne også tenke meg å se flere sånne bilder så jeg håper alle som har eller vet om legger de inn i tråden her.

bild2.jpg

bild4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut den der Terje. :)

Har sett masse V8 fronter på sedan,men vet liksom ikke hvordan den vil ta seg ut på min avant. Hekk'en på min skal ikke forandres. Har org Treser lykter etc bak. : smil :

Fikk opp siden og kun bytte fanger så ikke så "håpløst" ut egentlig. Har 2 stk som kan lage fanger til meg,så kan være en mulighet.

Blir kjapt 15k for komplett V8 front ink lakkering. Vil beholde min grønnfarge. :)

Mer bilder....mer bilder : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par stykker, jeg liker den Avanten spesielt godt!

200v81.jpg

200v82.jpg

Og her er en ekte vare, en ekte V8 Avant bygget av Audi. Det ble bare bygget to stykker som er definert som prototyper. Denne står på Audi's museum.

v8avant.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NICE Per!!! Har sett på diverse tyske sider,men ikke noen store bilder. Dette likte jeg svært godt! : smil :

Nå må jeg vurdere litt.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nå... tukle med en org. 20v'ert 200 Avant som det er produsert 1616 stk av. : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nå... tukle med en org. 20v'ert 200 Avant som det er produsert 1616 stk av. : bråk :

Du er ikke den eneste som har fortalt meg det Jan Henrik :)

Vi får se hva det blir til. Kan hende det kun blir frontfanger skifte. Må ha den org liggende. :o Synes rett og slett at fronten er tam.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

O.T.! : rolleyes Har du lest den nyeste (tror jeg) "Audi Scene", Bjørn Tore? Der var det en meget pen... vakker 200. Sedan riktignok. : sikle :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

O.T.! : rolleyes Har du lest den nyeste (tror jeg) "Audi Scene", Bjørn Tore? Der var det en meget pen... vakker 200. Sedan riktignok. : sikle :

Nei,men skal se på narvesen imorgen :) Min første bil som ikke er stylet. Unormalt.. :P Liker hekken på 200'en da..frekk og fryktsom..øhh..men nice. Liker den bak. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo ikke mye som var gjort med den bilen da, bortsett fra 18" og doble eksoser. Har ikke bladet foran meg nå, men kan ikke huske at det var gjort noe annet spesielt med den bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.