#1 Skrevet Juli 14, 2015 Hvor eksakt finner man dreneringen av aircondition under bilen på c4? Er sedan uten takluke. Mistenker at denne er tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2015 Rett under AC boksen i vannkassa. Men husker ikke helt om den renner rett ut i vannkassa, og derifra gjennom dreneringshullet rett over tannstanga, eller om det er hel dreneringsslange ned langs rammevangen på høyre side i tunellen som gir plass for girkassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2015 Ja så litt på det i dag og det går slange fra acboksen mener jeg. Kan det være denne på bildet det skal komme ut av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2015 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2015 Godt mulig, soltakslangene kommer jo rett ut i a-stolpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2015 Den du hadde bilde av der var stapp tett av grus på min. Den under AC opplegget spyla drit mye rett ned og var stapp tett alt i området der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2015 Den du hadde bilde av der var stapp tett av grus på min.Den under AC opplegget spyla drit mye rett ned og var stapp tett alt i området der. Hvordan gjorde du det for og få opp igjen den under AC? Er ikke tett den delen under bilen iverffall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...