#1 Skrevet Juli 15, 2015 Gjetter det er litt folk som har tenkt seg bort. Blir det noko camp eller felleskjøring på vei bort? Hadde vel vore kjekt å få litt kok i lokallaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2015 Eg hadde ivertfall tenkt meg bort med s2en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2015 Me kjører nok bortover torsdag tenker eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2015 Vi tar turen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2015 Stiller med A5en, håper at vi blir en god gjeng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2015 Vi er 5-6 stk fra øyene her vest som reiser torsdagen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2015 Vi er ein gjeng fra Fusa som reiser bort etter jobb på torsdagen, camper på selvsagt på området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...