Anbefalte innlegg

Er på jakt etter dekk til nye felgene mine. Felgene bak er 10,5 og ser ut til at 285 er beste løsning da jeg får lik rulleomkrets med dimensjon jeg velger foran. Problemet er det at jeg ikke kan finne noen som har denne dimensjonen i type "billig" dekk. Dekkonline hadde det tidligere, men det er blitt fjernet fra nettsiden og bekreftet på mail at de ikke kunne få tak på lenger. Vet at hvertfall Nankang lager dekk i den dimmen.

Har sjekket med:

Dekkonline

Norgesdekk

Dekkomsetning Evje

NDI

Noen som har tips??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med bilprodukter.no? De er veldig flinke det å få tak i forsjellige dekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med bilprodukter.no? De er veldig flinke det å få tak i forsjellige dekk

Har faktisk akkurat bestilt felger av Øyvind, men tenkte ikke på å spørre om dekk. Skal selvfølgelig sende han en mail :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid snakket med Lars der selv. Men de er verdt å høre med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk.no ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville tatt en tlf til Tempe dekk også kansje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det løste seg! Ingen av de overnevnte kunne skaffe, men fikk tips fra Øyvind på Bilprodukter å sjekke Intercontact på kløfta og joda! Så da blir det hjul på i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk.no har Continental,Dunlop og Pirelli.

Edit: så du hadde fikset nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jakt etter dekk til nye felgene mine. Felgene bak er 10,5 og ser ut til at 285 er beste løsning da jeg får lik rulleomkrets med dimensjon jeg velger foran. Problemet er det at jeg ikke kan finne noen som har denne dimensjonen i type "billig" dekk. Dekkonline hadde det tidligere, men det er blitt fjernet fra nettsiden og bekreftet på mail at de ikke kunne få tak på lenger. Vet at hvertfall Nankang lager dekk i den dimmen.

Har sjekket med:

Dekkonline

Norgesdekk

Dekkomsetning Evje

NDI

Noen som har tips??

Bruk denne til å finne dekk:

http://www.prisjakt.no/category.php?m=s228690803&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista

Ser ut som Nankang er billigst. Spesiell dim dette, derav ikke så mange billige varianter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk denne til å finne dekk:

http://www.prisjakt.no/category.php?m=s228690803&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista

Ser ut som Nankang er billigst. Spesiell dim dette, derav ikke så mange billige varianter.

Den har jeg brukt, men hvis du klikker videre ser du at du kommer til en ugyldig link hos dekkonline pga de ikke har den lenger :) Men det ble Nankang fra InterContact. Det som ble litt dumt var at jeg fikk for federal foran og det ble litt ballong-look foran kontra bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.