Vw Passat båndplugg problemer

Anbefalte innlegg

Hei, har en passat 3bg 2004 som jeg kjøpte ifjord

Skulle ta olje service å filter bytte på bilen etter å ha eid den en stund så merket jeg at båndpanne pluggen satt noe javli fast

Fikk den opp til slutt å de viste seg at forige eiger har tatt gjengene å båndpannen nå er bilen blitt senket å er en del stivere en før med lav profil så jeg får ikke skrudd pluggen igjen Pga det er kun 1 gjenge igjen

Hvilken alternativer har jeg ? Har handlet nye båndpanne men kom fram til at det var mer arbeid en vi trudde

Går det ant å gjenge opp nye gjenger eller hva som helst får å slippe å bytte den ?

Har verken god tid eller plass.

Setter pris på all tips

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du gjenge opp til større bunnplugg så må du allikevel av med bunnpanne, så om du har ny liggende allerede... Så er det kjappest å sette den på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjenget opp bunnpanne uten å ta av panna. Gikk helt fint. Tapp oljen. Så fjenger du opp og så kan du fylle på en billig olje og skylle igjennom etterpå uten å starte motor. Men anbefaler å ta av bunnpanna. Må nok senke travers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.