#1 Skrevet Juli 16, 2015 Hei, har en passat 3bg 2004 som jeg kjøpte ifjord Skulle ta olje service å filter bytte på bilen etter å ha eid den en stund så merket jeg at båndpanne pluggen satt noe javli fast Fikk den opp til slutt å de viste seg at forige eiger har tatt gjengene å båndpannen nå er bilen blitt senket å er en del stivere en før med lav profil så jeg får ikke skrudd pluggen igjen Pga det er kun 1 gjenge igjen Hvilken alternativer har jeg ? Har handlet nye båndpanne men kom fram til at det var mer arbeid en vi trudde Går det ant å gjenge opp nye gjenger eller hva som helst får å slippe å bytte den ? Har verken god tid eller plass. Setter pris på all tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2015 Skal du gjenge opp til større bunnplugg så må du allikevel av med bunnpanne, så om du har ny liggende allerede... Så er det kjappest å sette den på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2015 Jeg har gjenget opp bunnpanne uten å ta av panna. Gikk helt fint. Tapp oljen. Så fjenger du opp og så kan du fylle på en billig olje og skylle igjennom etterpå uten å starte motor. Men anbefaler å ta av bunnpanna. Må nok senke travers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...