#1 Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Noen med a8 d3 som gidder å sjekke hva slags sw di har på girkassa med vagcom feks. Min er 06 med rdw 060 som da er sw på kassa tror jeg. Skriv års mod og rdw nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2015 Noen som kan sjekke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2015 Ifølge møller er siste sw på kasse til min bil 120. Kostet ca 1740kr med adapsjonskjøring i etterkant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2015 Byttet sw til 120 nå. Og må si at jeg er lite fornøyd med hvordan giringen ble nå. Veldig brå når den girer til 3 og 4 gir. Samt så låste den ikke i gir i 5 og 6 gir på en tur her. Aldri vært noe slik før. Di tok også adapsjonskjøring ifølge møller. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...