#1 Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Varsellampe for servostyring lyser. Vekslende mellom gult og rødt samtidig som jeg vrir på rattet. Har servohjelp. Leste av feil: Power steering controle module J500, No communicaton Noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2015 Sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2015 Har gått over alle. Var noe irr på kabelskoen på 80A sikringen i motorrommet. Meiner den går til servo. Ordnet det men varsellampen forsvant ikke. Syns det er så rart at varsellampen er rød, men endrer til gul når jeg begynner å vri på rattet. Merker ingen reduksjon i servostyring. Kan stå iro å ratte lett fullt om med en hånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2015 Noen som vet hvor controll module j500 er jordet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2015 Ved diagnose når varsellampene var rød fikk jeg ikke kontakt med kontroll boksen på servotannstang. Vrei jeg på rattet og holdt det så varsellampene var gul fikk jeg kontakt. Fikk utelukket at feil ikke låg i rattvinkelsensor og målte 56ohm på can bus til servotannstang ( motstanden i motor styring ved tenning av etter det jeg leste meg til). Løsning ble å bytte hele servotannstang. Nå er alt som det skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...