Anbefalte innlegg

Varsellampe for servostyring lyser. Vekslende mellom gult og rødt samtidig som jeg vrir på rattet. Har servohjelp.

Leste av feil:

Power steering controle module J500, No communicaton

Noen som har forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått over alle. Var noe irr på kabelskoen på 80A sikringen i motorrommet. Meiner den går til servo. Ordnet det men varsellampen forsvant ikke. Syns det er så rart at varsellampen er rød, men endrer til gul når jeg begynner å vri på rattet. Merker ingen reduksjon i servostyring. Kan stå iro å ratte lett fullt om med en hånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor controll module j500 er jordet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved diagnose når varsellampene var rød fikk jeg ikke kontakt med kontroll boksen på servotannstang. Vrei jeg på rattet og holdt det så varsellampene var gul fikk jeg kontakt. Fikk utelukket at feil ikke låg i rattvinkelsensor og målte 56ohm på can bus til servotannstang ( motstanden i motor styring ved tenning av etter det jeg leste meg til). Løsning ble å bytte hele servotannstang. Nå er alt som det skal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.