#1 Skrevet Juli 17, 2015 Hvorfor er Lokallagstreff Trondheim tråden Lukket tråd nå?? Kan jo ikke skrive noe mere i den tråden:confused: Noe som skal i vei på søndagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2015 Ingen anelse hvorfor den er lukket, mulig det har skjedd ved en feiltagelse. Har åpnet tråden igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2015 husker du ikke hvorfor du lukket den Bjørn Gisle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2015 husker du ikke hvorfor du lukket den Bjørn Gisle? Har jeg lukket den?? Da må jeg ha gjort det ved en feiltagelse, eller i søvne. Ser du når det ble gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2015 Har jeg lukket den?? Da må jeg ha gjort det ved en feiltagelse, eller i søvne. Ser du når det ble gjort? ja var du som lukket den 15:08, 5th Jul 2015 Bjørn Gisle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2015 Forrige treffsøndag faktisk. Veldig rart, det kan jeg ikke huske. Jeg er utrolig nøye når jeg holder på med slike ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2015 Forrige treffsøndag faktisk. Veldig rart, det kan jeg ikke huske. Jeg er utrolig nøye når jeg holder på med slike ting! ingen skade skjedd den er åpen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...