Bagasjeluken lar seg ikke åpne. 2008 Octavia 1Z Stv

Anbefalte innlegg

Hei,

Det er ingen reaksjon i låsen på bagasjeluken, hverken når jeg trykker på knappen på luken, eller på nøkkelen. Kommer ingen lyd når jeg låser opp og igjen med sentrallåsen heller.

1. Noen som vet om det er noen form for manuell "nød-åpning" fra innsiden på en 08 Octavia Stv?

2. Er dette en velkjent feil der noen har diagnosen, og vet hvilken del jeg må bestille.?. :)

Takker for svar.

Ronny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan fint åpnes fra innsiden,så fremt du kan komme inn ved å legge ned bakseteryggen.

sitter ett lite plastdeksel på innstegslisten du kan vippe av,så kan du løse ut med ett skrujern,sjekk den låsen somm sitter i bakluka om tappen der er bøyd,da vil den ikke åpne,er det den fungerer det å bøye den tilbake,hvis ikke må du se litt hva som skjer når du låser luka manuelt når den oppe(lukk låsen med skrujern) og prøv å åpne med håndtaket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk fint det ja! Motoren har nok tatt kvelden. Ellers er det ledningsbrudd et eller annet sted. Ingen reaksjon når mann trykker på knappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.