Servopumpe fra Bildeler.no

Anbefalte innlegg

Kjøpte en servopumpe fra Bildeler.no og byttet ut med den gamle originale i går på min 91 mod 100. Ville bytte den gamle pga ulyd og maling, men begynner å lure når den nye er låter 2 ganger så mye og maler som en katt! Det er ikke luft i systemet heller og den er ok på styringa, men faktisk ørlite granne tyngre enn med den gamle originale pumpa med stempel fra november 91! Jeg må vel ha fått en ny pumpe her som faktisk er defekt!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er luft i systemet? Får pumpa olje? Er det den gamle runde typen med filter i tanken og at dette kan ha tettet seg? Ligger tilførsels-slangen slik den skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe luft i systemet og pumpa får olje. Har servostyring som det skal være, bare den malinga av en ulyd som er hakkendes galt! Det er den firkanta reservoar tanken i denne bilen uten noe filter... Både tilførselsslange og slange til tannstanga ligger riktig.

Jeg må dessverre bite i det sure eple og demontere nye pumpa og sende den i retur til NBS. Sure greier når man har gjort en jobb også er det feil på ny del. Ergerlig!, men, men... Håper ihvertfall neste jeg får er i orden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette? Er det kina kvalitet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.