S6 C4 2.2T Ulyd mellomaksel og behov for tekn rådføring :)

Anbefalte innlegg

1: Har problem med når bilen står i ro og eg drar opp turtallet rundt 3500-4000 rpm så kommer det

en klirrelyd som om et eksos skjold tar borti en vei.

Har hatt bilen på bukk å sjekka litt å når en dunker litt i mellomaksel bak med diff så høres det ut som om noe er løst/ slakk i.

Vist eg holder press på kobling inn til diff så forsvinner lyden når eg dunker i den,

er det noen her som har vert borti det før og evt veit ka en må skifte?

2: Bilen er også ombygd fra Automat til manuell, da dette ble gjort har de ikke lagt opp ledningen til ryggelyset

har da tatt en liten spansk en å kobla ryggelyset til tåkelyset bak, men skulle gjerne fått det på stell om noen vet hvordan.

3: I tillegg har bilen Cruise control, men lurer på om det evt må byttes noe hjerne eller om det må kobles om noe siden den

hovedsaklig var Automat.

4: Da bilen ble bygd om til manuell ble det satt inn S4 diff med sperre i følge han som hadde den, noen som har noe råd/erfaring

med å få koblet dette opp uten å måtte bytte abs styreenhet?

På forhånd takk for svar :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.