Fjerne automatiske kjørelys A6 C4

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 97' C4 som ble kjøpt ny i Norge og har derfor automatiske kjørelys fra tenning er på. Hvordan kan jeg fjerne dette? Har søkt litt og har funnet link til en gammel artikkel fra nordicaudi om montering, men den er ikke lenger i funksjon.

Etter hva jeg har fortsått så er det relé nr 7 som skal være til lys, prøvde å ta ut dette, ingen endring.

De som lurer på hvorfor trenger ikke å spørre da det har et meget komplisert svar :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer derimot hvordan jeg kan få kjørelys?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg lurer på om det kanskje kan være så enkelt som å bytte bryteren. Jeg har nettopp byttet, men den nye var trolig fra norsk bil den også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selge meg den gammle da vis den er i orden så får jeg prøve?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte i alle fall lysautomatikk på et Bosch bilverksted på min C4 i fra Tyskland. Et rele og ganske mange ledninger som må til. Delen kostet en snau tusenlapp og en time i montering.

Omvendt vet jeg ikke. Men vil tro et bilelektrisk verksted vil klare å koble det om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders, den gamle har jeg desverre demontert for å se etter en mulig løsning :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, Bjørn Eirik! Denne må lagres :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.