Anbefalte innlegg

Hei

Har en RS2 som skaper litt hodebry her. Det er en 1994 mod, orginal bil. Når den har stått i 14 dager så kan jeg gå ut å starte den, starter da med en gang. Kan stå på tomgang å bli var og jeg kan ruse opp på turtall osv. Om jeg stopper den da og venter i noen minutter så starter den ikke, starteren drar godt men ikke antydning til at den er etter. Faktisk så må den nå stå i 1-2 uker før den vil starte igjen, da starter den ned en gang når jeg prøver.

Jeg aner ikke hva det kan være, noen som har noe forslag? Kunne tenkt meg å kjørt litt med den men som det er nå så blir det litt vanskelig...

Tar imot alt av erfaringer og foralag fra dere med åpne armer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter Hallgiver i front ved kamhjul eller ECU :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Må jeg ut med registret for å få byttet den evt? Og har jeg forstått det riktig at om det er hallgiver så vil jeg mangle gnist?

Einar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,men bør sikre reima rundt kamhjul med strips før du tar det av for å sikre at den ikke flytter seg. Stort sett alle elektroniske feil relativt til motronic skal gi null gnist og bensin ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for tips :) Skal av med regreim for skifte av vannpumpe så skifter alt da.

Einar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme feil og symptomer på min rs2 for mange,mange år siden, og da var det reg reim som var en tann feil...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.