#1 Skrevet Juli 21, 2015 Hei Har en RS2 som skaper litt hodebry her. Det er en 1994 mod, orginal bil. Når den har stått i 14 dager så kan jeg gå ut å starte den, starter da med en gang. Kan stå på tomgang å bli var og jeg kan ruse opp på turtall osv. Om jeg stopper den da og venter i noen minutter så starter den ikke, starteren drar godt men ikke antydning til at den er etter. Faktisk så må den nå stå i 1-2 uker før den vil starte igjen, da starter den ned en gang når jeg prøver. Jeg aner ikke hva det kan være, noen som har noe forslag? Kunne tenkt meg å kjørt litt med den men som det er nå så blir det litt vanskelig... Tar imot alt av erfaringer og foralag fra dere med åpne armer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2015 Lukter Hallgiver i front ved kamhjul eller ECU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2015 Ok. Må jeg ut med registret for å få byttet den evt? Og har jeg forstått det riktig at om det er hallgiver så vil jeg mangle gnist? Einar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2015 Nei,men bør sikre reima rundt kamhjul med strips før du tar det av for å sikre at den ikke flytter seg. Stort sett alle elektroniske feil relativt til motronic skal gi null gnist og bensin ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2015 Ok, takk for tips Skal av med regreim for skifte av vannpumpe så skifter alt da. Einar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2015 Hadde samme feil og symptomer på min rs2 for mange,mange år siden, og da var det reg reim som var en tann feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...