#1 Skrevet Juli 24, 2015 Hei. Fikk med noen stygge RS4 Replica felger til bilen jeg kjøpte. De mangler senterkopper og ser generelt veldig slitne ut, men det står nye Sailun Atrezzo dekk på. Problemet mitt er at jeg ikke aner hva de er verdt. Noen som kan være behjelpelige med en cirkapris? Regner ikke med de er verdt noe særlig egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2015 Stygge replica-felger med billigdekk, så rundt 3-4000,- et sted, helst nærmerer 3000,-. Sleng de ut på Facebook med bud over 1500,-, så kanskje det er noen som biter på, ettersom alt skal være billigst mulig der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2015 (endret) Det skal jeg gjøre, takk for svar! [emoji6] Tenkte de var verdt rundt 3 lapper selv så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2015 OT: Kom de RS4 gren 1 felgene som 19 originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2015 Noen som vet hvor man får tak i billige senterkopper til disse? Med VW-logo? Ser ikke ut til at jeg får solgt dem til den prisen jeg vil ha, så da kan jeg like greit kjøre ut dekkene og kjøpe nye felger om ett par år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2015 Såvidt jeg vet får du kun senterkopper med Audi-ringer til disse. Mulig selve logoen kan fjernes slik at det kan limes på annen logo. Tipper at noen billige fra ebay muligens har løs logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2015 Ah, får tråle Ebay da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...