Audi a6 2.5tdi fødepumpe...??

Anbefalte innlegg

Noen inne her som vet om det er en fødepumpe på a6 avant 2.5tdi quattro eller om det bare er en fordelingspumpe der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvillken modell har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2001 modell v6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du nok pumpe i tanken

e10337m.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok har sett baki og funnet et lokk og der er det kun en dieselføler...vet du om det er flere lokk eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mente det var 3 lokk. et på hver side bak og et i bagasjerommet.. 15år siden jeg jobbet på møller da ble disse byttet i bøtter og spann men husker ikke helt.

kommer nok snart svar fra noen med bedre husk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mente det var 3 lokk. et på hver side bak og et i bagasjerommet.. 15år siden jeg jobbet på møller da ble disse byttet i bøtter og spann men husker ikke helt.

kommer nok snart svar fra noen med bedre husk ;)

Pumpa ligger under det lokket som er på passasjersiden (under baksetet) de to andre har bare nivåfølere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp 3 lokk ;) var som jeg trodde. pumpa koster over 9000,- i norge komplett som på bilde jeg la ut. eller 500 kun for pumpe på ebay : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp de er lokalisert å leter etter ny pumpe takker så mye for hjelp. Holder sikkert å kjøpe kun pumpa finner dem billigere på ebay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.