#1 Skrevet Juli 26, 2015 Noen inne her som vet om det er en fødepumpe på a6 avant 2.5tdi quattro eller om det bare er en fordelingspumpe der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2015 hvillken modell har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2015 Har en 2001 modell v6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2015 da har du nok pumpe i tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2015 ok har sett baki og funnet et lokk og der er det kun en dieselføler...vet du om det er flere lokk eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2015 mente det var 3 lokk. et på hver side bak og et i bagasjerommet.. 15år siden jeg jobbet på møller da ble disse byttet i bøtter og spann men husker ikke helt. kommer nok snart svar fra noen med bedre husk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2015 mente det var 3 lokk. et på hver side bak og et i bagasjerommet.. 15år siden jeg jobbet på møller da ble disse byttet i bøtter og spann men husker ikke helt. kommer nok snart svar fra noen med bedre husk Pumpa ligger under det lokket som er på passasjersiden (under baksetet) de to andre har bare nivåfølere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2015 jepp 3 lokk var som jeg trodde. pumpa koster over 9000,- i norge komplett som på bilde jeg la ut. eller 500 kun for pumpe på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2015 Jepp de er lokalisert å leter etter ny pumpe takker så mye for hjelp. Holder sikkert å kjøpe kun pumpa finner dem billigere på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...