#1 Skrevet Juli 26, 2015 Jeg har snudd innsug med en større Wagner intercooler på min S2 med RS2-oppsett. Hva slags løsning bruker folk for slanger/rør på varmsiden av intercooleren? Altså fra Turbo til intercooler og dump/resirk. Jeg har et hjemmesveiset alurør med silikonslanger i skjøtene. Det ser dog til å "akkuratt" holde tett, så kunne ønske meg en bedre løsning. Slanger hele veien? Så litt rundt på 034 Motorsport, men fant ikke passende silikonslange. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2015 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2015 Har snudd innsug som deg, og kjøpte alu bend (90 grader) og silikonslanger. Har ett Furans grenrør så plasseringen blir noe annerledes, men allikevel. Blir litt duplo for viderekommende. Prøv og feil og kjøp masse slanger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2015 Har snudd innsug som deg, og kjøpte alu bend (90 grader) og silikonslanger. Har ett Furans grenrør så plasseringen blir noe annerledes, men allikevel. Blir litt duplo for viderekommende. Prøv og feil og kjøp masse slanger! Ok, godt tips. Det blir uansett en forbedring av dagens løsning. Er det ikke dog rart at det ikke er en standard slange som man kan kjøpe ved siden av Wagner snudd innsug? Kaldsideslangene følger jo Wagner-kittet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2015 Burde være det, men det er ikke rent få utgaver av RS2 manifoiler/ manifoiler totalt, slik at de ville fått x-antall klager over at det ikke passet til den spesifikke kundes bil. Lettere med innsuget da. Har MTM innsuget på min og det blir trangt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...