#1 Skrevet Juli 26, 2015 Hei Ser på bremseklosser på Ebay, se link under. Ut i fr abildet så kan jeg ikke se at de ligner på de orginale, noen som har erfaringer eller meninger her? Har orginale caliptre på bilen.. Prisen er det vel ikke noe å si på? http://www.ebay.com/itm/EBC-FRONT-YELLOWSTUFF-BRAKE-PADS-AUDI-RS2-2-2-Turbo-311BHP-93-96-DP41014R-/181501212759?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a4250b857 Einar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2015 NB: Picture used is a Stock Photo Googler du nr ser det ut til at disse skal passe biler med small reds ja, husk at her får du mest sansynlig mva og fortollingsgebyr i tilleg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2015 Hei, Så det egentlig etter at jeg hadde postet.. . Noe mening om produktet og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2015 Hei, Så det egentlig etter at jeg hadde postet.. . Noe mening om produktet og pris? Fort gjort, hehe. Tja, har kjørt med yelllowstuff på et par biler og det funker helt greit det. angående pris tror jeg du ender opp omtrent som her; http://shop.brakes.no/ebc-yellowstuff-r-gategodkjent-sport-race-og-drift-klosser-foran-12086.html også litt lettere om noe skulle være feil Kjøpte selv klosser til mine small reds på meca forige uke, støver lite/ikke så langt og biter bra, så gjennstår det å se på holdbarhet da http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=417892&CarReference_ID=545&CategoryType_ID=1 kom på ca 700 kr med fri frakt med rabatten på jobb, så tenkte de var verdt et forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2015 Hei. Eg kjøpte samme klossene gjennom QWT. Fikk dem rimelig fort, å kan ikkje klage på klossene. funker veldig bra på min rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2015 Hei Einar,du kan høre med Ole på clutch og brems i industriveien,skaffer det meste,blant annet ferrodo til bra priser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2015 Hei Einar,du kan høre med Ole på clutch og brems i industriveien,skaffer det meste,blant annet ferrodo til bra priser:) Hei Øystein Er Clutch og brems oppe å gå enda? Hørte han var oppkjøpt eller sammenslått med Meca, ordner han fremdelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2015 Skal sjekke opp diverse klosser, takk for tilbakemeldinger . Noen som har anbefalinger på skiver som går på orginale kaliptre da, samt priser? Ser at de på feks Mekonomen koster ca 2.500,- mens jeg finner tilsvarende på ebay til ca 550,-. Er det store forskjeller der? Eller har dere andre forslag på skiver? Vet det blir mye spørsmål her men trenger litt hjelp med tanke på prisdifferaser og om det er kvalitetsforskjeller... Einar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2015 Hei Øystein Er Clutch og brems oppe å gå enda? Hørte han var oppkjøpt eller sammenslått med Meca, ordner han fremdelse? De har delvis slått seg sammen ja,men ole skaffer alt av deler selv fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2015 Skal stikke innom Ole å høre. Takk for svar alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2015 Autobua har gode priser på dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...