#1 Skrevet Juli 27, 2015 Heihei! Jeg skal av med fangeren på bilen min, for å installere en LED bar til vinteren, nå som mørkedtiden kommer med stormskritt. Vi hadde tross alt sommeren vår på Onsdag, her i nord! Som emnet sier, er det en Passat 3C. Finnes det noen oversikt eller guide på hvor alle skruene sitter? Og om det er noen klips inne i bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2015 Siden jeg hadde Haynes verkstedhåndbok lett tilgjengelig, tok et par bilder av tekst pluss illustrasjoner: Ikke best kvalitet med mobilkamera, men håper det hjelper litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2015 Thanks!! Hjelper en hel haug! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2015 Bodø viste sin beste side i dag - Så det blir i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...