Anbefalte innlegg

Noen som har noen bilder av en svart a4 b5 med tonede ruter? Går med tanker om å tone rutene, men ville sett litt hvordan det blir...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bilder,men jeg kan love deg at d passer perfekt! gansta:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var ikke akkurat svart,men jeg tona rutene med røkfarga film...Synes det ble bra jeg!!

audi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var ikke akkurat svart,men jeg tona rutene med røkfarga film...Synes det ble bra jeg!!

 

Hey!

Bilen en kompis av meg har kjøpt fra en fra Ålesund!!

 

Du som var gamleeieren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey!

Bilen en kompis av meg har kjøpt fra en fra Ålesund!!

 

Du som var gamleeieren?

 

Han er nok gamleeier`n ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger prisen på for toning på alle utenom frontruten på a4? Hvor mange % toning ser bra ut? vil ikke ha det kølsvart liksom...hvor mye er det på den på bildet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen bilder av en svart a4 b5 med tonede ruter? Går med tanker om å tone rutene, men ville sett litt hvordan det blir...

 

Heisann...jeg tona rutene mine i går på Sebra bilglass...har et bilde her så kan du se..bilen min er koksgrå ca så tok det ikke sånn harry mørkt jeg heller...men dette bilde er fra i kveld så ser litt extra mørkt ut nå men kan ta et i dagslys i morra vis det er ønskelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde

 

Tok soting på Elipse i oslo for ca 2 mnd. siden. Rutene ble ikke tatt ut

resultatet og ble veldig bra, betalte 5800,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey!

Bilen en kompis av meg har kjøpt fra en fra Ålesund!!

 

Du som var gamleeieren?

 

Joda, er nok meg...Hvordan går det med kjerra da?

Lever den ennå? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger prisen på for toning på alle utenom frontruten på a4? Hvor mange % toning ser bra ut? vil ikke ha det kølsvart liksom...hvor mye er det på den på bildet?

Hørte med Riis Bilglass i Ålesund, og tror det var rundt 4800 dem skulle ha for alle rutene....

Min var sotet med 60% lysgjennomtrenging....Kjøpte filmen hos Bilxtra, monteringen var det en kompis av meg som gjorde....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann...jeg tona rutene mine i går på Sebra bilglass...har et bilde her så kan du se..bilen min er koksgrå ca så tok det ikke sånn harry mørkt jeg heller...men dette bilde er fra i kveld så ser litt extra mørkt ut nå men kan ta et i dagslys i morra vis det er ønskelig

 

Min og er koksgrå..Hvor mye % tonet du? Hva kostet det? Hadde vært flott hvis du hadde giddet å ta et bilde i dagslys..ble veldig mørkt det kvelds bilde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, er nok meg...Hvordan går det med kjerra da?

Lever den ennå? :P

 

 

Joda lever den. Han er stoltere enn noen annen i verden da.. ingen biler som er like bra. Sotinga er forresten tatt av. og Tulling-racing decalen ;)

Var det et godt kjøp av han eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av min.. Dette ble gjort hos Sebra Bilglass.

 

main_56099736742ab875fadb05.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda lever den. Han er stoltere enn noen annen i verden da.. ingen biler som er like bra. Sotinga er forresten tatt av. og Tulling-racing decalen ;)

Var det et godt kjøp av han eller?

 

Hehe...det er nå bra han er fornøyd med bilen da..Gikk billig vil nå jeg si da,var lei av å ha den noe lenger så derfor prisen..

Ja den decalen rakk ikke jeg å ta av før jeg solgte den...hehe

Men han MÅ få senka den mer enn jeg hadde, 40/40 ekke nok :D

Å rutene må tones igjen..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange % soting har folket da? Og hvor mye er lovlig? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rutene mine er tonet 26%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange % soting har folket da? Og hvor mye er lovlig? : smil :

Er lovlig?Det er IKKE lov å tone fremre sideruter og frontrute...Utenom det kan du så å si spraye bakrutene dine sorte for den del...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...det er nå bra han er fornøyd med bilen da..Gikk billig vil nå jeg si da,var lei av å ha den noe lenger så derfor prisen..

Ja den decalen rakk ikke jeg å ta av før jeg solgte den...hehe

Men han MÅ få senka den mer enn jeg hadde, 40/40 ekke nok :D

Å rutene må tones igjen..;)

 

Han har vel senka den 55 mm. eller 50.. begynte å subbe med mer. tror ikke han skal tone rutene.. evnt. med lys grønn toning på alle ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg godkjente bilen min på biltilsynet. vet ikke om dem IKKE la merke til rutene, eller godkjente bilen med. men står ikkeno om at det er lovlig i vognkort isåfall! haha :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke audi, men tona rutene helt fram hos hurtigruta, å ble kjempe fornøyd, jeg synes det er desidert kulest med like toning på alle rutene, liker ikke mørkere bak enn foran f.eks..

Jeg betalte 4000 helt fram og det ble gjort veldig fort, tok 3timer ca å jeg fikk time 2 dager etter jeg var nedom der.. Eksempelet mitt er fra moss da men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.