#1 Skrevet Juli 28, 2015 Hei, skal etter hvert handle hjul og senk til einseren, og er litt usikker på bredde. Felgene jeg har sett meg ut leveres bare i 8" bredde. Ser for meg noen smale 175/50/15 dekk. Noen som har kjørt med lignende oppsett? Leser om noen som har problem med gummi (ved brede dekk) mot fjærbein, men det er selvsagt mulig å space ut hjulene. Ved 10mm spacer blir ET da 35 eller 15? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2015 Gå for Falken 175 50 dekk evt disse er breie for dimmen og har veldig pen strekk.felgene burde optimalt sett vært ET 20 du må nok ha en liten spacer for å gå klar coilovers foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2015 Jeg har heldigvis skjermbreddere, så har noen mm ekstra i ytterkant. Ved spacer foran, vil bakhjulet se "innsunket" ut da? Dumt ikke felgen leveres i 7" bredde, da hadde jeg kjøpt på flekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2015 Et25 går fint uten spacer mot fjærbein men bygger greit ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2015 Ja med flaks og rett type coilovers kan det gå. evt med positiv camber. Eg har Et 25 på den ene og der ligger justeringsmuttrene i glippe mellom dekk og felg. Eg har og en bil med ET 20 og felgene på denne kommer ikke lenger ut en den med ET 25 Pga eg kan ha litt negativ camber uten å ta i fjærbein Felgkanten stikker vel ca 1 cm utfor skjermene på begge bilene men med smale dekk fungerer dette veldig bra ingen subbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2015 Da blir selvsagt neste spm, Lasse, hvilket senkesett har du på einseren din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2015 Den med ET 25 har KW v1 og den med ET 20 har tuningart billigsett. Her er de aktuelle ET 20 felgene prøvemont på en GTI uten breddere med breddere er dette innafor. Denne bilen har FK coilovers Foran Bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2015 Jeg har 8x15 ET25 på min. http://forum.vacn.no/showthread.php?271388-V%E5r-VW-Golf-1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...